14 Aralık 2008

eagle eye (2008)

eagle eye son zamanlarda izlediğim en süper film. daha çok ufakken sinemayı bana verdiği adrenalin seviyesiyle sevmeye başladım ve her zaman böyle eski/yeni usüllerle beni alıp götürmesine bayılıyorum. uzun zamandır koşturmacalı, patlamacalı, araba kovalamacalı, gizemli, ters köşe yapmalı, teknolojik artistlikli film yoktu piyasada. işte tam bu noktada yetişti ve hafızalarımızda değerli yerini aldı.

filmin olayını die hard 4, wanted gibi filmlere benzetebilirsiniz ama zaten aksiyon filmlerinin kendine has bir "aynı"lıkları vardır zaten, önemli olan işleyiş ve atmosferi izleyiciye ne kadar yedirebildikleridir. bunu da çok süper yapmışlar, elbette "oha o ne lan" öyle dedirten durumlar oluyor (ki bundan daha doğal birşey yok, pazardan salatalık almayı anlatmıyor sonuçta) ancak filmin geneline ve yediğimiz/sindirdiğimiz aksiyona, adrenaline bakınca bu senenin en sağlam aksiyon filmlerinde en üst sıralara rahatça yarışır, zaman ayırmaya değer bir yapım olduğunu belirtmek istiyorum. (ayrıca bu insansız uzaktan kumandalı mq-9 reaper'dan bir tane istiyorum)

Hiç yorum yok: