13 Ocak 2006

apartman yöneticisi olmak

-bu yazı küfür içermektedir-

duruma göre dünyanın en gerizekalı mahlukları ve en süper insanları arasında ara bellek olmayı başarmak zorunda kalan zavallı insandır. içip içip karısı ile kavga edip de şuna bişi söle diyen mi dersin, yoksa evde gürültü yapıp içip sıçıp tüm apartmanın tüm huzurunu kaçırıp uyarıldığında eğlencemizi bozuyorsunuz rahatsız ediyorsunuz diyen orospu evladı piçler mi dersin, komşusuna bir şey söylemekten aciz ama yöneticiye karşı aslan kesilen şuna bir şey söyleyin diyen korkak sikikler, amcık hoşafları mı dersin... işte tüm bu insanların kahrını çekmek zorunda kalan zavallı insanlardır.

yapmasınlar nolacak diyenler için sayılan şu siktiriboktan insanlar mı yapsın diye cevap verebilecek; huzurlu bir apartman yaşamı uğruna ev huzurunun içine sıçılan kişidir.

ah o müstakil evler... bok vardı sanki insanlar cânım evleri mütahitlere verip sikindirik kutulara hapsoldular. bok vardı sanki mütahite verip sömürülecek (fatma ablalarmütaahite vermişler 3 daire alcaklarmış fatha girsin sana komple e mi göt kafa), kafasına odunla vurduklarım.

sen yapmazsam ben yapmazsam; eline üç kuruş para geçince kaçan, (yaşandı ya, adam topladığı paraları alıp kaçtı; ben paraları yedim, ödemiyorum diyen de oldu) eline azıcık yetki geçenin kendini bir adet uzun yarrak zannettiği siktiriboktan insanlar yapıyor.

bu işlerin bir ucundan tutmak zorundayız, türkiye'de de herkes aman ben bir şeye karışmayayım diye diye, memleketin tüm parasını yediler hala da yiyorlar, tüm kilit yerlere kendi adamını koyup, avantasını alıp memleketin anasını ağlatıyorlar. siz hala doktor beni ellemesin diyin! temiz toplum için kirlenmek gerek ne yazık ki...

ama yine de yazıklar olsun be, allah bildiği gibi yapsın sizi. insanın iyi olma arzusunu yok ediyorsunuz be götoğlanları!

Hiç yorum yok: