26 Aralık 2005

fifa 2006

adamlara ne kadar sert girerseniz girin hep avantaja bırakıyor hakem. ama 20 saniye sonra avantaj kaybolunca faul çalıyor ve sarı veya kırmızı kart gösteriyor. bu özelliği çok saçma olmuş, mesela ben karşılıklı oynarken baktım durduramıyorum dan diye indiriyorum adamları kırıyorum bacaklarını çünkü hakemin umrunda değil. yalnız bazen çok saçma oluyor 3e 1ken adam düşürürsem kırmızı verebilirken aynı şartlarda 1e 1 gole giden adamı düşürünce sadece sarı kart verebiliyor. hatta bazen kart bile vermiyor.

şimdi gelelim oynanabilirliğe, efendim pes varken hakkaten fifa çocuk oyunu gibi. ara paslar, ortalar, şutlar hiçbiri gerçekçi gelmedi bana. yapılabilecekler, girilebilecek pozisyonlar gerçekten kısıtlı. bir de adamın ayağındaki topu alabilmek ve ikili mücadelede forvet elemanını yakalamak makul zorlukta değil, işte bu yüzden adamları düşürmek daha kârlı.

Hiç yorum yok: