9 Nisan 2005

bugün maç yaptık

baya yoruldum yav. insan uzun süre maç yapmayınca doğal olarak hamlıyor ve koşamıyor eskisi gibi. hey gidi günler be, zamanında saatlerce maç yapar hiçbir şey olmamış gibi ders felan çalışırdık. demek ki neymiş; insanın gençliği devamlı elinde kalmazmış bundan dolayı yaşlanacağınızı aklınızdan çıkarmadan hareket edilmeliymiş. zaten insan hiç değişmeyeceğini hep aynı kalacağını zanneder.

varsın zannetsin, hayat akıp geçmekte ve geçen her an insandan bir şeyler götürüp aynı zaman da belki de bir şeyler eklemekte.

ha bu arada aç karnına soda içmeyin bence, neden yahu derseniz; hani mineral alayım susuzluğum geçsin diye düşünüyorsanız olmuyor öyle. insanın karnında birşeyler olmalı ki o soda direk insanın midesine hucüm etmesin. pek bir şey yoksa midenizde hemen acıkıyorsunuz, doğal olarak yorgunken acıkmak pek makul değil, ulen şimdi kim yemek hazırlayacak falan diye kendi kendinize düşünüyorsunuz.

havalar ısındı sanırım artık mesela ben bugün kısa kollu gömlekle şok'a gittim, üzerine terledim bile. neyse çimlere felan yatmak lazım boş bir anda, hoş olur sanki.

vay be ne güzel yazdım :) normalde üşenirim veya bulamam yazacak bir şey böyle insan kendini rahat bırakınca ne kadar da güzel yazıyor :) heheh.

kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok: