26 Şubat 2005

ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz

dhcp server "bana ip verir misin" diye ağlayan makinalara ip dağıtmakla yükümlü bilgisayardır efenim. bunu biliyor muydunuz? artık biliyorsunuz. ayrıca diyelim ki dns server felan ne öğrenmek istiyorsunuz, o zaman ne mi yapıyorsunuz? tabii ki de sozluk.sourtimes.org a gidip aratıyorsunuz. herşeyi ben mi öğretecem ulen size.

canı sıkkın memet.

ayrıca şu sıralar hiç içimden yazmak gelmiyor sanmayım ki sallamıyorum...

derin düşüncelere dalmış tolstoy tavsiye eden memet.

dip not: düşmez kalkmaz bir Allah, bundan mütevelli abuk sunuk konuşup kafamı bozmayın döverim.

eh ulan yeter bitir notu: insanların güvenmek anlayışlarını pek anlayamıyorum ben mi çok fazla şey istiyorum yoksa Allah bana ilginç bir "güvenme" tanımı mı vermiş?

bitirmiyorum lan nolcak dipi: insanın genelde işi yokken acayip şeyler düşünür ancak işi gücü ödevi varken hiç bi halt düşünmez hatta mal olur çıkar ya, hah işte o çok doğru. afferim bana. alkışlayın lan!

of...

Hiç yorum yok: