28 Nisan 2011

Sucker Punch (2011)

Aslında büyük hevesim vardı, gösterime girdikten sonra duyduğum olumsuz yorumlara kulağımı tıkayarak biraz gecikmeli de olsa gidebildim. Filmden tek beklentim görsel bir şölen ile aksiyon sunmasıydı. Bu kısımda elden gelenler yapılmış ancak bu derece fantastik yapımların atmosferinin içine girilebiliyor olması bu tip yapımların efsane veya sıradan olması arasındaki ince çizgiyi belirliyor. Benim en çok dikkatimi çeken ve sinirimi bozan başroldeki beş ayrı baş karakterin de birbirinden berbat ve kasıntı oyunculuklarıydı. Bu şekilde bir kadro oluşturulmasına anlam veremedim, oyunculuklar bu kadar kötüyken yüzlere bu kadar yakın çekim yapılmasını da anlayamadım. İnternette şarkılara animelerden klipler yaparlar ya, öyle parça parça bölümlerden efekti basa basa fantastik bir rüya yapmış Snyder, niyeyse bu konu anime veya tamamen animasyon yapılsaydı çok daha başarılı olabilir miydi sormadan edemiyorum.

6 / 10

Hiç yorum yok: