2 Mayıs 2007

iki film

Idiocracy (2006)

Böyle giderse 500 sene sonra dünya aptallarla dolarsa nolur? Ana fikri bu, sıkmadan gayet izlenebilir şekilde yer yer çok komik diyalog ve ayrıntılarla eğlenceli bir film yapmışlar, ben beğendim.
Filmde birçok güzel ayrıntı var, benim aklımda kalanlardan ikisi

[spoiler]
"You think Einstein walked around thinkin'everyone was a bunch of dumb shits?"
cümlesi ve neden dünya zeka ortalamasının düştüğünü özetleyen giriş sahnesi idi. Sadece ilk sahneyi izlemek bile yeterli olur kanımca
[/spoiler]

Not: Filmi Carrie (1976) filmini ilerlete ilerlete izledikten sonra izledim. oldum olası uyuz olduğum iğrenç bayık "highschool prom" (lise balosu) muhabbetinin üzerine ilaç gibi geldi. Hoş Carrie korku filmi ama konu olarak tiksinçti

7/10


The Big Lebowski (1998)

Yer yer çok komik olaylar, diyaloglar ile ilginç ve kendini izleten güzel bir yapımdı. Yalnız Kerem Beyit'in altyazısı olmasaydı filmden bu kadar zevk alınamazdı çünkü filmin diyalogları kahretsin vb. kalıplarla çevrilseydi tüm espriler yok olurdu.

7/10

Hiç yorum yok: