25 Mart 2006

melankoli üzerine

bir artistlik biçimi. "bana ilgi gösterin", "sevin beni" demenin bir başka deyişi, hatta en abes yollarından biri. genelde ergenlik dönemindeki veya içindeki ergeni hiç kovmayan, bir nevi büyümeyi hiç bir zaman kabullenmeyecek kişilerce en çok kullanılan taktik. genelde kızlar yapınca tutar, millet hemen etrafına toplanır "nolduuğğ, iyi misin" der; erkekler yapınca genelde ya kimse sallamaz ya da "karı gibi konuşma lan" tepkisi verilir. eheh esasında çok saçma, bunu yapan insanlar bu kadar saçma bir şey yaptıklarının farkında değillerdir. ayrıca bunu kendine hayat felsefesi olarak belirleyenler "bol üç noktalı duygusal yazı"lar yazarlar. gotik diye tabir edilen insanlar bu melankoli hadisesini din olarak benimsemiş kişiler olabiliyorlar.

cümle içinde kullanalım: ben hiç melankoli yapmadım o kadar da süperim, evet.

-şu kocaman evrende hepimiz birer silik noktayız, hiç bir önemimiz yok tamam mı... hepimiz yok olup gidicez ve kimse bizi hatırlamayacak bile...
-ya yiğenim al sen şu soğuk ayranı iç hele kendine gel.
-ya amca bırak ne ayranı ben diyorum çok fazla sorun var, yaşamamalıyız... korkunç... hedeee... bödeeee... bik bik...
-yiğenim benim de romatizmalarım azdı, yağmur yağacak kesin.

Hiç yorum yok: