29 Ekim 2005

iki süper komik itiraf

PIPIS; Cinsiyet: Erkek; Yaş: 30; İl: İzmir
Ellerinde alışveriş torbalarıyla eve giderken rastladığım arkadaşlarımın, "Bak halimize, bekarlığın kıymetini bil!" demelerine gıcık oluyorum. "Gece karının koynundayken böyle demiyorsun ama!" dememek için kendimi zor tutuyorum.

hamsikomposto; Cinsiyet: Kadın; Yaş: 49; İl: İstanbul
Üç yıl önce karın ağrısı ile Ankara'da büyük bir hastanenin acil servisine başvurdum. Ortalık çok kalabalıktı. Ağrım şiddetliydi. Sıra bir türlü bana gelmeyince sinirlendim. Önce oradaki sağlık görevlileriyle tartıştım, sonra acil şefine şikayette bulundum. Şikayet sırasında, "Maaşınız verdiğimiz vergilerden ödeniyor" gibi bir şey söyleyince acil şefi cebinden bozuk para çıkarıp avucuma koydu, "Senin verginden bizim hastaneye düşen pay. Al başka hastaneye git" dedi.

kaynak: itiraf.com 29 ekim

Hiç yorum yok: